Pressemeddelelse / STILLING DELER OVERSKUD MED VELGØRENDE FORMÅL

STILLING DELER OVERSKUD MED VELGØRENDE FORMÅL

Pressemeddelelse 01/09/2023

STILLING DELER UD AF OVERSKUDDET MED DONATIONER PÅ I ALT 100.000 KR. TIL VELGØRENDE FORMÅL

Fredag d. 1. september færdiggjorde Stilling A/S den sidste i en række planlagte velgørende donationer. Donationerne sker som overskudsdeling ovenpå et rekordregnskab for 2022, hvor virksomheden har øget deres salgsaktiviteter betydeligt, samtidig med at fokusset på at drive en miljø- og samfundsmæssigt ansvarlig virksomhed er højnet.

Forud for fredagens donation har Stilling doneret 2x 25.000 kr. til hhv. organisationen Danske Hospitalsklovne og Alzheimerforeningen, der begge er formål udvalgt i konsensus af Stillings medarbejdere.

Den seneste donation på 50.000 kr. er givet til den socialøkonomiske systue, I Tråd Med Verden, der driver systuer i udsatte boligområder med udgangspunkt i ansættelsen af personer fra kanten af arbejdsmarkedet. Organisationens overordnede formål er at være en ressource i lokalbilledet og generere viden omkring genanvendelse af tekstil, samtidig med at der skabes flest mulige arbejdsplader for udsatte borgere. Et formål, der ligger ejerne bag Stilling nært.

“Vi har valgt ITMV som modtager af vores donation, for deres forbilledlige og vigtige arbejde for udsatte borgere.

ITMV formår om nogen at sætte mennesket først i alt hvad de gør. En indsats, som minder os om, at den største succes vi kan opnå, er at sætte positive aftryk på de mennesker vi berører.

Vi er enormt taknemmelige for vores samarbejde med ITMV, og håber at vores bidrag kan være med til at understøtte deres fortsatte meningsfulde arbejde og skabe flere arbejdspladser for udsatte borgere.”

– Rasmus Stilling-Schütz (CCO, ejer) & Thomas Trads Hansen (CEO, ejer)

Foruden donationen er Stilling indgået i et virksomhedssamarbejde med I Tråd Med Verden, der skal støtte virksomhedens forsatte udvikling gennem øget kendskab og fordelagtige konkurrencevilkår.

PRESSEKONTAKT

Pressehenvendelser modtages gerne til:

Jakob Hundborg v/Replique
jh@replique.dk